Tuotelanseeraus verkossa

Haluatko tietää, miten tehdä kustannustehokkaampaa markkinointia verkossa ja onnistua uusien tuotteiden lanseerauksessa?

Oheisessa oppaassa kerromme, mitä onnistunut tuotelanseeraus verkossa vaatii. Paljastamme myös muutamia fiksuja keinoja, joiden avulla saat markkinointisi vaikutukset näkymään myös myyntiluvuissa.

Lataa omasi ilmaiseksi!

Produktlansering i digitala medier 2

Näin lanseeraat tuotteesi onnistuneesti verkossa -oppaassa esittelemme tehokkaamman tavan tehdä markkinointia. Opas sisältää:

  • Mallin, jonka avulla voit määritellä tavoitteet ja kohderyhmät
  • Neuvoja ydinviestin kirkastamiseen
  • Vinkkejä oikeiden kanavien ja medioiden valintaan
  • KPI-suunnitelman perusteet
  • Keinoja markkinoinnin tulosten parantamiseksi optimoinnin avulla
  • Salaisia “Growth Hack” -niksejä, jotka parantavat mahdollisuuksiasi onnistua

Opas auttaa sinua löytämään tehokkaan tavan lanseerata tuote verkon digitaalisia kanavia kuten Facebookia, Instagramia, Twitteriä, AdWordsia tai YouTubea hyödyntämällä.

Oppaassa käydään vaihe vaiheelta läpi, miten lanseeraus suunnitellaan ja toteutetaan ns. Growth Hacking -ajattelua hyödyntämällä. Lisäksi paljastamme muutamia tekniikoita, joiden avulla olemme itse onnistuneet optimoimaan tuotelanseerauksia siten, että tulokset ovat näkyneet myös myyntiluvuissa. Oman oppaasi saat veloituksetta täyttämällä oheisen lomakkeen.