Genero innostaa vuokra-asujia Lumo-elämäntapaan yhdessä Kojamon kanssa

Genero aloitti Kojamon asumisen brändin Lumo-kotien sisällöntuotannon kumppanina. Tuotamme monikanavaisia digitaalisia sisältöjä sekä suunnittelemme Lumo-kotien kanssa uudenlaisia sisältökonsepteja.

”Generon tiimi on innostunut dynaamisesta yhteistyöstä, johon voimme tuoda sisältöosaamistamme asumisen toimialalta ja kokemustamme verkkokauppojen kehittämisestä”, toteaa Generon Account Director Outi Huhtanen-Kuusela.

Lumo-elämäntavan vapaus kiehtoo entistä useampaa. Lumo tavoittelee urbaanien vuokra-asujien sydämiä rakentamalla parasta asiakaskokemusta.

Inspiroivien ja palvelevien sisältöjen kautta asiakaskokemus jatkuu luontevasti eri kanavissa. Generon tuottamat sisällöt viestivät paitsi vuokra-asumisen eduista ja mahdollisuuksista, myös kannustavat yhteisöllisyyteen, vahvistavat vastuullisuutta ja kertovat Lumo-kotien palveluinnovaatioista.

Koska Lumo haluaa olla asumisen edelläkävijäbrändi ja rohkea uudistaja, kumppanin valinnassa painoi vahvasti Generon kunnianhimoinen laatuajattelu ja visuaalinen näkemyksellisyys. Tärkeää oli myös verkkokaupan ja palvelumuotoilun osaaminen.

”Uudistimme keväällä sisältömarkkinointisivumme, tavoitteenamme tuoda Lumo-elämäntapaa vahvemmin esille ja osaksi Lumo-verkkokauppaa – vuokrauspäätösten tueksi. Samaan aikaan saimme Generosta kaipaamamme kaupunkiasumisesta inspiroituneen ja idearikkaan kumppanin. Uudistukset ovat jo nyt tuottaneet tulosta”, Kojamon viestintäpäällikkö Marika Koskinen iloitsee.

Sisältöjen tuotanto on käynnistynyt ketterästi ja yhdessä kehittäen, hyödyntäen myös growth hacking -näkökulmaa. ”Lumo-kotien innovatiivisen ja energisen tiimin kanssa on ilo tehdä töitä!”, toteaa Generon sisältöstrategi Katarina Cygnel-Nuortie.

Tutustu sisältöihin: https://lumo.fi/lumo-elamaa