Genero avaa toimiston Tukholmaan

Viime vuodet nopeasti kasvanut kasvumarkkinointitoimisto laajentaa toimintaansa Ruotsissa ja avaa toimiston Tukholmaan. Uuden toimiston avaamisen myötä Generon Ruotsin maajohtajaksi on nimitetty Helsingin toimiston Lead Growth Hackerina toiminut Christopher Oksman ja operatiiviseksi johtajaksi Loyalticsin entinen myyntijohtaja Edvin Årefors.

Genero on mitattavaan kasvumarkkinointiin keskittyvä toimisto, joka tarjoaa asiakkailleen kaikki markkinoinnin palvelut vahvalla digitaalisella painotuksella. Yrityksen perustivat 10 vuotta sitten Sebastian Östman ja Rasmus Östman sekä Jonathan Björkskog, joiden juuret ovat Pietarsaaressa.

Nykyään Generolla on toimistot sekä Helsingissä että Pietarsaaressa ja se kuuluu markkinoiden nopeimmin kasvaviin täyden palvelun markkinointitoimistoihin. Pelkästään viime vuonna kasvua tuli 45 % kun myynti nousi 7 miljoonaan euroon. Vuonna 2019 Generosta tuli yrityskaupan myötä osa A-lehdet konsernia.

– Kehityksemme Suomessa on ollut erittäin vahvaa viime vuosina. Vuodesta 2012 olemme työskennelleet myös Ruotsin markkinoilla ja kuluneen vuoden aikana myynti siellä on kasvanut nopeasti. Uusi toimistomme Tukholmassa on viesti siitä, että olemme jatkossa vakavasti otettava toimija myös naapurimaamme markkinoilla sekä yleisesti Pohjoismaissa, vahvistaa Oksman.

Toimiston ensimmäinen rekrytointi oli Edvin Årefors, jolla on pitkä kokemus B2B-myynnistä Pohjoismaissa. Årefors työskenteli aiemmin myyntipäällikkönä Loyalticissa, jossa hän teki 8 vuotta töitä muun muassa Microsoftin, Coca-Colan ja Zound Industriesin parissa.

– Edvin oli fantastinen lisävahvistus. Hänen myyntitaustansa ja kansainvälinen kokemuksensa t vahvistavat jo ennestään vahvaa osaamistamme, Oksman sanoo.

– Olen seurannut Generoa jo jonkin aikaa. Toimisto on lyhyessä ajassa onnistunut saavuttamaan vaikuttavia asioita kotimaassaan sekä kansainvälisesti. Odotan innolla, että pääsemme Christopherin ja tiimin kanssa tuottamaan arvoa koko digitaaliselle asiakaspolulle, Årefors toteaa.

– Monet yritykset etsivät nykyisin erikoistuneiden tai perinteisten mainoskumppaneiden sijaan kasvutoimistoja, jotka voivat auttaa heitä useilla markkinoinnin osa-alueilla, Oksman päättää.

Lisätiedot
Christopher Oksman, christopher.oksman@genero.fi, + 358 40 736 0733
Edvin Årefors, edvin@genero.fi, +46 70 753 69 94

Lue lisää https://generodigital.se/