Ellos valitsi Generon hakukoneoptimoinnin pohjoismaiseksi kumppanikseen

Ellos Oy ja kasvumarkkinointitoimisto Genero ovat tehneet yhteistyösopimuksen tavoitteenaan kasvattaa Elloksen orgaanisen liikenteen osuutta entisestään Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa ja Norjassa.

– Palkkasimme Generon viime vuonna auttamaan meitä ellos.fi -sivuston hakukoneoptimoinnissa. Olemme tyytyväisiä siihen, mitä olemme tähän mennessä yhteistyöltä saaneet. Olemme nähneet hyviä tuloksia, sanoo Elloksen hakukoneoptimoinnista vastaava Lukas Wallin.

Ellos valitsi Generon yhteistyökumppanikseen, koska Genero on saavuttanut palkintoja digitaalisen markkinoinnin saralla ja heillä on kokemusta suurten sivustojen hakukoneoptimoinnista.

– Olemme iloisia, että olemme löytäneet kumppanin, joka voi auttaa meitä kaikkien neljän maan markkinoilla. Meillä on korkeat tavoitteet tälle vuodelle ja Genero tuntuu oikealta kumppanilta orgaanisen myynnin kehityksen vauhdittamiseen, sanoo Lukas Wallin.

Tuloskeskeisenä digimarkkinointitoimistona Genero auttaa vahvistamaan Elloksen orgaanista näkyvyyttä ja kasvattamaan myyntiä vahvistamalla valittuja tuotekategorioita niin teknisen hakukoneoptimoinnin kuin laadukkaan sisällön avulla.

– Olemme iloisia saadessamme mahdollisuuden työskennellä samanaikaisesti kaikilla Ellos-markkinoilla, sillä se antaa meille kokonaisvaltaisen lähestymistavan työhön. Elloksella on jo paljon orgaanista liikennettä ja he ovat tehneet monia hyviä toimia optimointiin liittyen. Heillä on laaja valikoima ajan tasalla olevia tuotteita, joita asiakkaat etsivät verkosta. Odotan innolla tulevaa vuotta yhteistyössä Elloksen kanssa ja toivon, että vuosia tulee vielä monia lisää, sanoo Generon digitaalinen johtaja Jonathan Björkskog.

Lisätiedot

Business Unit Director Linda Kass, Genero, puh. +358 44 780 58 14, linda@genero.fi

SEO specialist Lukas Wallin, Ellos Group, lukas.wallin@ellos.se