Antti Karvanen Generon palvelumuotoilun ja verkkopalvelutiimin vetäjäksi

Genero vahvistui 1.1.2020 A-lehdiltä ostetulla kahdeksalla designin, projektijohtamisen, web- ja sovelluskehityksen, ja analytiikan osaajalla

A-lehdet-konserniin kuuluva Genero lisäsi vuoden alussa konsernin sisäisellä yrityskaupalla teknologista tarjontaansa muun muassa React-, Vue-, ja Contentful-osaamisella, sekä vahvalla kokemuksella palveluintegraatioiden ja rajapintojen tiimoilta. Monialainen tiimi pystyy tarjoamaan digitaalisten palveluiden muotoilun ja toteutuksen alusta loppuun aina strategian ja käyttökokemuksen suunnittelusta verkkosivustojen ja mobiiliapplikaatioiden toteutukseen.

Digitiimin vetäjäksi 1.1.2020 nimitetyn Design Director Antti Karvasen mukaan kasvua tavoittelevat ja haastajan asemassa olevat yritykset löytävät Generosta jatkossa entistä vahvemman kumppanin.

– Generolla on ennestään vahvaa näyttöä tehokkaista WordPress- ja Drupal-sivustoista sekä Front-osaamisesta. Yrityskaupan myötä meillä on entistä isompi ja osaamiseltaan laaja-alaisempi tiimi, joka mahdollistaa monipuoliset kehitys-, ylläpito- ja tukipalvelut digitaalisten palveluiden konseptoinnista designiin sekä analytiikkaan. Tiimimme pystyy palvelemaan suurempaa määrää yrityksiä riippumatta niiden elinkaaren vaiheesta tai teknologisesta taustasta, Karvanen kertoo.

Viimeisen kahden vuoden aikana Karvasen luotsaama digitiimi on keskittynyt A-lehtien verkkopalveluiden konseptoimiseen, designiin ja rakentamiseen. Tiimi on työstänyt muun muassa A-lehtien Meillä Kotona -verkkosivustoa, Suomen suurinta blogiyhteisöä Lilyä, tehnyt integraatioita A-lehtien sähköiseen asiakaspalveluun sekä uudistanut A-lehtien oman verkkopalvelun.

– Mediatalossa olemme tottuneet palvelemaan vaativaa asiakasta sekä suurta määrää eri kohderyhmiä edustavia loppukäyttäjiä. Haluamme tarjota parhaan mahdollisen kokemuksen palvelun sisäisille ja ulkoisille käyttäjille, ja olemme valmiita haastamaan asiakkaamme silloin, kun se on tarpeen, Karvanen sanoo.

 

Antti Karvanen Generon uuden digitiimin vetäjäksi

Nimi: Antti Karvanen
Koulutus: Taiteen maisteri ja mediatekniikan insinööri (AMK)
Ura: Viimeisen kymmenen vuoden aikana palvellut neljää mediataloa (Bonnier Publications, Alma Media, Otavamedia ja A-lehdet), san franciscolaista startupia (UserVoice), sekä toiminut yrittäjänä pariin eri otteeseen. Rooli on vaihdellut palvelumuotoilijasta UI-/UX-leadiin ja konseptisuunnittelijasta analyytikkoon.
Tavoite: Tehdä maailmasta parempi ja kauniimpi paikka projekti kerrallaan ja tällä hetkellä se mielestäni onnistuu tekemällä moniosaajatiimissä tarkoituksenmukaisia digitaalisia palveluita.
Harrastukset: Vapaa-ajalla yritän pysäyttää ilmastonmuutoksen pipolätkän avulla, pelastaa after-workit paremmalla oluella ja säveltää hittejä pianollani kaikilla neljällä soinnulla jotka osaan.