Halti hakee kansainvälistä kasvua verkosta yhteistyössä Generon kanssa

Lehdistötiedotteet Muut

Halti Oy ja kasvumarkkinointitoimisto Genero ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla haetaan merkittävää vahvistusta Haltin globaalin tunnettuuden lisäämiseen ja digitaalisen vuorovaikutuksen kasvattamiseen.

– Keskitymme Suomen ohella Saksaan, Pohjois-Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan, Haltin toimitusjohtaja Sami Kiiski kertoo.

Genero valikoitui Haltin yhteistyökumppaniksi digitaalisen kasvumarkkinoinnin palkittuna osaajana.

– Olemme erittäin iloisia siitä, että löysimme kasvumme tueksi osaavan suomalaisen kumppanin, jolla on kokemusta myös ulkomailta. Nyt saamme tekemisemme tueksi osaavan tiimin, jolla on innostunut ja yrittäjämäinen ote, Sami Kiiski sanoo.

Kiiski uskoo, että kansainvälisen menestymisen avaimet löytyvät investoimalla digitaaliseen markkinointiin ja ostopolun kehittämiseen verkossa.

Menestystekijöinä data, innovatiivisuus ja tasokkaat tuotteet

Tuloshakuiseen digitaaliseen markkinointiin keskittynyt Genero auttaa Haltia kasvattamaan bränditunnettuuttaan ja markkinaosuuttaan hyödyntämällä dataa, sosiaalisen median kanavia sekä kasvuhakkeroinniksikin kutsuttuja digitaalisen markkinoinnin metodeja.

– Olemme tyytyväisiä, että pääsemme tekemään Haltin kanssa strategista yhteistyötä, jossa markkinointi nähdään liiketoimintaa kasvattavana investointina. Haltilla on hyvä mallisto ja laadukkaat tuotteet. Pääsemme luomaan niiden pohjalta inspiroivan ostoskokemuspolun, joka istuu luontevalla tavalla urheilua ja ulkoilua harrastavien asiakkaiden tarpeisiin, Generon operatiivinen johtaja Sebastian Östman sanoo.

Kuvalinkki: https://drive.google.com/file/d/1QW5t7RduaFWj1op3mKRFr2zYTUUKUYVm/view?usp=sharing

Lisätietoja
Operatiivinen johtaja Sebastian Östman, Genero, p. +358 50 308 4196, sebastian@genero.fi
Toimitusjohtaja Sami Kiiski, Halti, p. +358 50 3890 901, sami.kiiski@halti.fi

Genero Oy on mitattavaan digitaaliseen markkinointiviestintään keskittyvä growth marketing -toimisto, joka tähtää asiakasyritystensä tuloksentekoon. Genero on osa A-lehdet konsernia. Generon asiakkaisiin kuuluvat mm. Fonecta, Snellman, Komplett Bank, Kokkikartano ja Friends & Brgrs. Yrityksen liikevaihto oli viime vuonna 5 miljoonaa euroa. Lue lisää: www.genero.fi

Halti on suomalainen outdoor-tuotteiden valmistaja, joka on erikoistunut urheilu- ja ulkoiluvaatteisiin sekä retkeilyvarusteisiin, joiden ylivoimainen toiminnallisuus sekä älykäs ja luonnon inspiroima suunnittelu auttavat retkeilijöitä kokemaan huippuhetkiä luonnossa. Valmistamme tuotteita uteliaille, aktiivisille ja vaativille outdoor-harrastajille, jotka arvostavat erinomaista toiminnallisuutta, parhaita teknisiä materiaaleja, täydellistä istuvuutta ja kauniin minimalistista pohjoismaista designia. Viimeisten 40 vuoden aikana Halti-tuotteita on käytetty eräissä maailman kauneimpiin ja unohtumattomimpiin kuuluvista paikoista. Olemme yksi harvoista toimialamme yrityksistä, jotka ovat varustaneet retkikuntia sekä pohjoisnavalle, etelänavalle että Mount Everestille. Meillä Haltilla jatkuu perinne innoittaa ihmisiä kokemaan luonto sellaisena kuin se on parhaimmillaan. Lue lisää: www.halti.com