Genero täyttää 10 vuotta

Lehdistötiedotteet

Kasvumarkkinointitoimisto Genero on kymmenessä vuodessa kasvanut ja kansainvälistynyt löytäen paikkansa alan palkittujen osaajien joukossa. Yritys on tänä päivänä osa A-lehdet-konsernia.

– Kun perustimme Generon vuonna 2009 keskellä lamaa, vain harva uskoi ajatuksiimme kasvumarkkinoinnista. Teimme ensimmäiset projektimme ilmaiseksi voidaksemme todistaa kuinka tehokkaasta asiasta on kysymys, toimitusjohtaja Rasmus Östman kertoo.

Uurastus kannatti. Nyt strategista, luovaa ja teknistä osaamista datapohjaiseen markkinointiin yhdistelevälle toimistolle on kysyntää myös Suomen rajojen ulkopuolella.

– Olemme onnekkaita, että olemme saaneet kasvaa ja menestyä yhdessä asiakkaidemme kanssa. Heillä on esimerkillistä rohkeutta heittäytyä mukaan ja kokeilla uusia markkinointitapoja. Kiitos menestyksestä kuuluu henkilöstömme ohella asiakkaillemme, jotka luottavat tapaamme tehdä kasvumarkkinointia, Östman kiittelee.

Generolla on Great Place to Work -sertifikaatti
Genero sai heinäkuussa 2019 Great Place to Work -sertifikaatin. Sertifiointi on tunnustus luottamukseen perustuvan yrityskulttuurin saavuttamisesta.

Kasvumarkkinoinnin palkittu osaaja

Generon visio on alusta asti ollut tuoda asiakkaille mahdollisimman hyviä tuloksia kanavasta riippumatta. Kasvun ja menestyksen turvin Generolla on voitu aidosti keskittyä ratkomaan asiakkaiden haasteita ja ongelmia. Tänä päivänä Genero on luotettu kasvukumppani suomalaisten rakastamalle brändeille, kuten Haltille ja Snellmanille. Asiakkaina on myös kansainvälisiä yrityksiä, kuten Mutti ja Komplett Bank.

Genero palkittiin keväällä 2019 Semrush Nordic Awards -kilpailussa kahdessa kategoriassa; Best Online Marketing Campaign in Finance ja Online Presence Breakthrough. Lokakuussa Markkinointi & Mainonta -lehti listasi Generon kannattavimpien yritysten ja kovimpien kasvajien joukkoon.

 

Genero täyttää 10 vuotta 1
Genero palkittiin 25.4. 2019 Semrush Nordic Awards -kilpailussa kahdessa kategoriassa; Best Online Marketing Campaign in Finance ja Online Presence Breakthrough.
Kuva: Dont Panic Events.

 

– Olemme A-lehtien kanssa vahva tiimi, sillä yhdistämme 90 vuoden mittaisen tarinankerronnan kymmenen vuoden kokemukseen kasvumarkkinoinnista. Näillä eväillä voimme viedä asiakkaidemme markkinointiviestinnän seuraavalle tasolle, Rasmus Östman linjaa.

Genero täyttää 10 vuotta
Ylärivi vasemmalta oikealle: Jonathan Björkskog (Genero), Olli-Pekka Lyytikäinen (A-lehdet) Alarivi vasemmalta oikealle: Rasmus Östman (Genero), Kaisa Ala-Laurila (A-lehdet), Sebastian Östman (Genero)
Kuva: A-Lehdet

Globaalia kasvua Ruotsista

Vuodenvaihteessa Genero laajentaa toimintaa ulkomaille ja avaa toimiston Tukholmaan.– Ruotsissa olevat asiakkaamme toivovat läsnäoloamme siellä, ja vastaamme tähän toiveeseen, Generon operatiivinen johtaja ja perustajajäsen Sebastian Östman sanoo.

Hän näkee Ruotissa potentiaalisen kasvun mahdollisuuden.
– Katsomme luottavaisina tulevaisuuteen ja uskomme, että menestys syntyy siitä, että strategisena kasvukumppanina teemme joka päivä vähän parempaa duunia asiakkaillemme, operatiivinen johtaja Sebastian Östman linjaa.

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Rasmus Östman, p. +358 40 742 9523, rasmus@genero.fi
Operatiivinen johtaja Sebastian Östman, p. +358 50 308 4196, sebastian@genero.fi