Tiivi – Enemmän kuin ikkuna. Valtakunnallinen monimediakampanja.

Tiivi edustaa suomalaisen ikkunaosaamisen kärkeä. Laadukkaiden ikkunoiden lisäksi brändin kilpailuetuna on monia kilpailijoita parempi palvelu. Pitkään Generon asiakkaana ollut Tiivi halusi lisätä brändinsä tunnettuutta markkinoilla.

Suunnittelimme asiakkaan kanssa televisiossa ja digikanavissa pyörineen mainoskampanjan brändin tunnettuuden kasvattamiseksi ja position kirkastamiseksi.

 

 

Konsepti keskittyy pariskuntaan, joka pyytää ystäviään tutustumaan uuteen kotiin. Hämmennystä herättää se, että ylpeyden aiheena ei olekaan pihalla oleva mersu tai uima-allas, vaan tilaan valoa tuovat ikkunat.

Edullinen ja ketterä tuotanto toteutettiin yhdistelmänä konsernimme sisäistä tuotantoyhtiötä ja ulkoisia freelancereita.

Tiimi

Team Leader – Niklas Andersson

Copywriter 1 – Vesa Känsäkangas

Copywriter 2 – Mikael Bertus

Director, Producer, Editor – Jukka Eggert
Sound Design – Janec Bachmann
Project Manager – Niklas Andersson
DOP – Kim Koponen
Colorist – Janec Bachmann

Art Director – Yuki Miyagi

Stylist – Sonja Peltonen

Media planning & Growth hacking – Miko Montonen