Tiivi – Enemmän kuin ikkuna. Valtakunnallinen monimediakampanja.
Tiivi edustaa suomalaisen ikkunaosaamisen kärkeä. Laadukkaiden ikkunoiden lisäksi brändin kilpailuetuna on monia kilpailijoita parempi palvelu. Pitkään Generon asiakkaana ollut Tiivi halusi lisätä brändinsä tunnettuutta markkinoilla.
Suunnittelimme asiakkaan kanssa televisiossa ja digikanavissa pyörineen mainoskampanjan brändin tunnettuuden kasvattamiseksi ja position kirkastamiseksi.
Konsepti keskittyy pariskuntaan, joka pyytää ystäviään tutustumaan uuteen kotiin. Hämmennystä herättää se, että ylpeyden aiheena ei olekaan pihalla oleva mersu tai uima-allas, vaan tilaan valoa tuovat ikkunat.
Edullinen ja ketterä tuotanto toteutettiin yhdistelmänä konsernimme sisäistä tuotantoyhtiötä ja ulkoisia freelancereita.
Tiimi
Team Leader – Niklas Andersson
Copywriter 1 – Vesa Känsäkangas
Copywriter 2 – Mikael Bertus
Art Director – Yuki Miyagi
Stylist – Sonja Peltonen
Media planning & Growth hacking – Miko Montonen