Herrfors – Pieni mutta sähköinen. Brändistrategia ja identiteetti.
Herrfors on pohjanmaalainen sähköyhtiö, jolla riittää virtaa vaikka koko Suomelle. Keväällä 2020 kokoonnuimme yhteen asiakkaan edustajien kanssa loihtimaan yritykselle kirkkaampaa viestinnän runkoa.
Ketterällä workshop-mallilla toteutettu projekti saatiin toteutettua nopeasti ja kivuttomasti.
Työn yhteydessä todettiin, että Herrforsin kilpailuetu on erityisesti poikkeuksellisen hyvä ja yksilöllinen asiakaspalvelu. Strategian keskiöön otettiin ”palvelevan uudistajan” -käsite ja samalla yhtiön pieni koko päätettiin kääntää eduksi.
Joskus kannattaa valita pieni, mutta sähköinen!
Työn lopuksi loimme brändistrategiasta kumpuvan visuaalisen jalkautuksen ja brändi-ilmeen.
Tiimi
Team Leader & Brand Strategist – Linda Kass
Lead Creative & Brand Strategist – Mikael Bertus
Art Director – Malin Sjöberg
Designer – Nina Bäck