Herrfors – Pieni mutta sähköinen. Brändistrategia ja identiteetti.

Herrfors on pohjanmaalainen sähköyhtiö, jolla riittää virtaa vaikka koko Suomelle. Keväällä 2020 kokoonnuimme yhteen asiakkaan edustajien kanssa loihtimaan yritykselle kirkkaampaa viestinnän runkoa.

Ketterällä workshop-mallilla toteutettu projekti saatiin toteutettua nopeasti ja kivuttomasti.

Työn yhteydessä todettiin, että Herrforsin kilpailuetu on erityisesti poikkeuksellisen hyvä ja yksilöllinen asiakaspalvelu. Strategian keskiöön otettiin ”palvelevan uudistajan” -käsite ja samalla yhtiön pieni koko päätettiin kääntää eduksi.

Joskus kannattaa valita pieni, mutta sähköinen!

Herrfors - Pieni mutta sähköinen. Brändistrategia ja identiteetti. 1 Herrfors - Pieni mutta sähköinen. Brändistrategia ja identiteetti. 2 Herrfors - Pieni mutta sähköinen. Brändistrategia ja identiteetti. 3

Työn lopuksi loimme brändistrategiasta kumpuvan visuaalisen jalkautuksen ja brändi-ilmeen.

Tiimi

Team Leader & Brand Strategist – Linda Kass

Lead Creative & Brand Strategist – Mikael Bertus

Art Director – Malin Sjöberg

Designer – Nina Bäck