Design & Copywriting

Yritysten ja brändien kasvu tarvitsee tuekseen vahvaa visuaalista ilmettä sekä selkeää ja kohderyhmiin vetoavaa viestintää.

Menestyvien brändien yhtenäisyys ei ole sattumaa. Tunnistettava visuaalinen ilme ja viestintätyyli sekä käyttäjäystävälliset verkkopalvelut nivoutuvat kaikki saman tarkkaan harkitun kokonaisuuden alle.

Yksinkertaisimmillaan graafinen suunnittelu keskittyy verkkosivuston, pakkauksen, esitteen tai mainoksen ulkonäköön. Värit, fontit ja ikonit vaikuttavat siihen, miten brändi koetaan ja huomataan eri kanavissa. Copywriting eli tekstisuunnittelu on keino viimeistellä kokonaisuudesta kohderyhmä huomioon ottaen riittävän selkeä ja mielenkiintoinen.

Sisältömarkkinointi on keino yhdistää design ja copywriting sekä vaikuttaa potentiaalisten asiakkaiden mielikuvaan brändistä, tehostaa ostopäätöksen tekemistä ja saada kohderyhmä ottamaan yhteyttä yritykseen.

Videot ovat täynnä visuaalisuutta ja niillä onkin jatkuvasti yhä tärkeämpi rooli yritysten markkinointiviestinnässä. Videot ovat tehokas tapa herättää huomiota ja kertoa brändin tarinaa.

Konseptisuunnittelu auttaa kirkastamaan brändin viestintää tai luomaan yhtenäisiä kampanjakokonaisuuksia. UI & UX -suunnittelu puolestaan varmistaa sen, että palvelut ovat loppukäyttäjän kannalta mahdollisimman yksinkertaisia, toimivia ja lisäarvoa tuottavia.