Generon rekrytointi

Työpaikat

Generon tärkein resurssi on Generon tiimi, eli Genero Crew. Motivoituneiden ja intohimoisten työntekijöiden avulla Genero on saavuttanut hyviä tuloksia. Onnistuneet rekrytoinnit ovatkin yksi tärkeimpiä tavoitteita markkinointitoimistolle.  

digitaalisen markkinoinnin tiimi
Lue tästä, mitä vaaditaan digitaalisen markkinoinnin huipputiimiltä!

Genero rekrytoi vastuullisia ja intohimoisia työntekijöitä

”Haemme ihmisiä, joilla on aito intohimo alaa kohtaan ja joilla on oikeat kyvyt ja motivaatio tullakseen tehtävissään vieläkin paremmaksi”, kertoo Rasmus Östman, toimitusjohtaja ja yksi perustajista.

Generolla saa paljon vastuuta heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Siksi on hyvä, että työntekijä on hyvin järjestelmällinen ja vastuullinen. Halu oppia lisää alasta myös työajan ulkopuolella on yksi ominaisuus, joka kuvaa generolaisia. Vaikka kokemus on tärkeää, Genero on palkannut  myös monta opiskelijaa suoraan koulun penkiltä oppimaan työtä tekemällä, mikä mielestämme tekee sekä työstä että opiskeluista mielenkiintoisempaa. Sillä tavalla Genero pysyttelee myös alan uusimpien aaltojen harjalla. Digitoimistossa on myös hyvä oppia muiden työtehtävistä, jotta pystytään tekemään yhdessä töitä optimaalisella tavalla.

Hyvä kielitaito katsotaan Generolla eduksi. Tavallisena päivänä toimistolla kuulee suomea, ruotsia sekä englantia, ja kaikki työntekijät osaavat ainakin kahta kieltä hyvin. Genero Crew:sta löytyy myös ihmisiä jotka puhuvat esimerkiksi saksaa, mistä on hyötyä erityisesti silloin, kun asiakkaalla on toimintaa myös esimerkiksi Saksassa.

Markkinointitoimisto rekrytointi työt
Markkinointitoimistossa on töissä m.m. luovia suunnittelijoita ja koodaajia.

Generolla laaja osaaminen on kannattavaa

Genero on täyden palvelun markkinointitoimisto ja siksi tiimissä on mukana ihmisiä, joilla on hyvin erilaisia tehtäviä. Designerit/AD:t, copywriterit, growth hackerit, strategit, koodarit ja SEO-asiantuntijat ovat esimerkkejä Genero Crew:n nimikkeistä. Jonathan Björkskog, SEO-vastaava ja perustaja, kuvailee Generon työntekijöitä näin:

”Genero Crewn jäsenillä on paljon energiaa ja vaikka kaikilla on eri osaamisalueet, kaikilla on samat tavoitteet.”

Jonathan jatkaa toteamalla, että Generon yksi ja ainoa resurssi ovat työntekijät. Tänä päivänä Generolla on 25 työntekijää ja toimistot Pietarsaaressa ja Helsingissä. Tulevaisuuden suunnitelmissa on myös toimisto ulkomailla. Entä sitten työskentely Generolla? Growth hacker Christopher Oksman kertoo että ”Generolla saa työskennellä monenlaisten eri asiakkaiden kanssa, ja samalla yrityskin kehittyy koko ajan. Työskentely täällä on ollut erittäin mukavaa.”

Genero on joustava työnantaja

Intohimo, osaaminen ja kannattavuus ovat kolme sanaa jotka kuvailevat hyvin Generon kulttuuria. Pätevien johtajien rekrytointi on tärkeää Generon kehittymisen kannalta. ”Mielestäni voi aina kehittyä johtajana”, kertoo Sebastian Östman, asiakkuuspäällikkö ja perustaja. Monista Generon työntekijöistä on kasvanut johtajia jo alkuvaiheissa annetun vastuun avustuksella.

Työajat digitoimistolla eivät ole kiveen hakattuja. Generon työntekijät saavat itse valita työaikansa ja työskentelevätkö he toimistolla vai etänä. ”Se on tärkeää, jotta kaikki löytäisivät oman työskentelytapansa ja pystyvät siten onnistumaan paremmin työssään”, Sebastian tiivistää.

Kiinnostaako työ digitaalisessa markkinointitoimistossa? Ota yhteyttä!

Viime vuosina Genero on kasvanut ja kasvaa edelleen. Olisiko sinulla osaamista, jota Genero Crew tarvitsee? Oletko hyvä, kielitaitoinen kirjoittaja, onko sinulla visuaalista silmää tai haluaisitko työskennellä hakukonemarkkinoinnin parissa? Tai ehkäpä account managerin tehtävät tuntuisivat sopivilta? Lähetä sähköpostia osoitteeseen careers@genero.fi ja kysy lisää!