Asiakkaitamme

alma logo
ALMA

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni, jota Genero konsultoi näkyvyyden tehostamisessa.

fonecta logo
Fonecta

Genero konsultoi Fonectaa digitaalisen markkinoinnin ja palveluiden kehittämisessä. Yhteistyömme alkoi keväällä 2017.

friends&brgrs
Friends & Brgrs

Friends & Brgrs on kasvanut yhdestä pietarsaarelaisesta ravintolasta kansainväliseksi hampurilaisketjuksi vuonna 2014 alkaneen yhteistyömme aikana.

snellman logo
Herra Snellman

Yhteistyömme aikana Herra Snellmanin nettisivujen orgaaninen liikenne on kasvanut 2 600 prosentilla vuodesta 2010.

kokkikartano logo
Kokkikartano

Genero suunnittelee ja toteuttaa Kokkikartanolle uudet, paremmin liiketoimintaa tukevat nettisivut. Uusi sivusto lanseerataan syksyllä 2017.

komplett logo
Komplett Bank

Lanseerasimme norjalaisen Komplett Bankin erittäin kilpaillulle kulutusluottomarkkinalle alkuvuodesta 2017. Yhteistyömme jatkuu digitaalisen markkinoinnin muodossa.

okperinta logo
OK Perintä

Vuonna 2015 käynnistyneen yhteistyömme aluksi uudistimme OK Perinnän brändistrategian, jonka pohjalle rakentuivat sekä uusi visuaalinen ilme nettisivuineen että digitaalisen markkinoinnin kokonaiskonsepti.

unilever logo
Unilever

Olemme luoneet Unileverin Crème Bonjourille sisältömarkkinointia: reseptejä, reseptivideoita, somea sekä digimainontaa.

Blogi

Mainostoimisto Helsinki – tämän SEO-tekstin ansiosta löysit meidät

Kirjoititko Googlen hakuun “mainostoimisto” tai “mainostoimisto Helsinki”? Jos kirjoitit ja päädyit lukemaan tätä, sait juuri erinomaisen käytännön esimerkin siitä, miten hakukoneoptimointi toimii. Ei nimittäin ole sattumaa tai mustaa magiaa, kenen sivut näkyvät hakutulosten ensimmäisellä sivulla. Tämä teksti on olemassa vain ja ainoastaan sen vuoksi, että sinä ja kanssahakijasi löytäisitte meidät Googlesta.

 

Miksi väliotsikossakin pitää lukea “mainostoimisto Helsinki”?

Jos helsinkiläinen mainostoimisto, kuten nyt esimerkiksi vaikka Genero, haluaa näkyä ensimmäisten joukossa, kun joku tekee haun sanoilla “mainostoimisto Helsinki”, sen pitää tehdä muutama asia, joita kutsutaan hakukoneoptimoinniksi tai SEO:ksi (Search Engine Optimization).

 

Hakukoneoptimointiin liittyy ensinnäkin joitakin teknisiä toimenpiteitä, joita varten meillä on töissä developer-nimisiä parrakkaita tyyppejä. Se ei kuitenkaan yksin riitä. Tarvitaan sisältöä. Hakukoneoptimoinnin näkyvin osa onkin SEO-teksti. Teksti, jonka ansiosta sanoilla “mainostoimisto Helsinki” googlaava netin käyttäjä löytää tiensä meidän sivuillemme. SEO-tekstin avulla Google saadaan ymmärtämään, että sivulla on runsaasti avainsanaan liittyvää, relevanttia sisältöä ja sitä kautta nostamaan sivua ylemmäs hakutuloksissa. Sen vuoksi myös väliotsikossa lukee “mainostoimisto Helsinki”.

 

Kuinka voimme auttaa sinun yritystäsi?

Entäs minä, todennäköisesti kysyt. Entäs minun yritykseni? Eihän tänne ole tultu kuuntelemaan mainostoimiston pullistelua siitä, miten se sai sivunsa näkymään hakukoneessa. Ei niin, eikä siitä sen enempää. Tai no, yhden kerran vielä: mainostoimisto Helsinki. Hyvä, siirrytään sinun yritykseesi. Kuinka voisimme auttaa? Haluaisitko, että yrityksesi nettisivut löytyvät paremmin Googlesta? Onhan yritykselläsi kotisivut? Jos ei ole, ei hätää, me voimme tehdä sinulle sellaiset. Hakukoneoptimointi ja verkkosivut ovat esimerkkejä tyypillisistä palveluistamme yrityksille, mutta palvelutarjontamme on huomattavasti laajempi.

 

Me tarjoamme apuamme yrityksille, jotka haluavat hyödyntää digitaalista mediaa kustannustehokkaasti ja tuloksekkaasti. Autamme haastajabrändejä kasvamaan isoiksi ja isoja pysymään notkeina. Käytämme kaikkia niitä välineitä ja keinoja, joilla saavutetaan parhaat mahdolliset tulokset mahdollisimman kustannustehokkaasti. Sitä me kutsumme kasvumarkkinoinniksi.   

 

Genero on mainostoimisto, joka välittää tuloksista

Me teemme mainostoimiston valinnan sinulle helpommaksi. Sinun pitää vain päättää, mitkä tulokset ovat sinun ja yrityksesi kannalta tärkeämpiä: mainoskilpailujen vai liiketoimintasi tulokset. Suurin ja kaunein televisiomainoskampanja ei läheskään aina ole se tehokkain. Kallein se sen sijaan todennäköisesti on. Usein on mahdollista päästä parempiin tuloksiin paljon edullisemmin.

Oikeastaan meidän on vaikea mieltää itseämme mainostoimistoksi. Ne kun tekevät mainoksia. Me taas haluamme etsiä kaikki mahdolliset, juuri sinun yrityksellesi sopivat keinot ja kanavat, jotka tuottavat aitoja, mitattavia tuloksia mahdollisimman edullisesti. Hyödynnämme erityisesti digitaalisia kanavia auttaessamme asiakkaitamme kasvamaan ja voittamaan kilpailijansa. Kutsummekin itseämme nykyään kasvumarkkinointitoimistoksi (Growth Marketing Company).

Me välitämme niistä tuloksista, joita mitataan asiakkaiden ja konversioiden määrässä, tehdyissä kaupoissa, myynnissä ja sanotaanpa se nyt suoraan: rahassa. Meidän mielestämme markkinointi on onnistunut silloin, kun asiakkaan kassakone kilisee aiempaa kiivaammin.

Tämä teksti on nyt tarpeeksi pitkä, reilusti yli 300 sanaa, jotta hakukoneet noteeraavat sen. Avainsana “mainostoimisto helsinki” on mainittu siinä 7 kertaa (nyt 8 kertaa) ja “mainostoimisto” vielä muutaman kerran päälle. Nähdään Googlen ensimmäisellä sivulla!