tausta

Vuoden 2015 alussa asiakkaamme Mr. Panini päätti laajentaa jakeluaan päivittäistavarakauppoihin. Uuden jakelukanavan myötä myös yrityksen brändistrategiaa oli syytä uudistaa.

imac_ipad_mrpanini

haaste

Päivittäistavarakauppa on ympäristönä haasteellinen, koska kilpailu hyllytilasta ja näkyvyydestä on kovaa. Tavoitteena oli suunnitella uusi pakkaus, joka viestii tuotteen ainutlaatuisuudesta ja erottuu edukseen päivittäistavarakaupan hyllyssä. Mr. Panini on alusta alkaen uskonut, että vahvan oman median rakentaminen on pienelle brändille olennaista. Tästä syystä myös brändin verkkosivu oli avainasemassa uudistusta suunniteltaessa.

toteutus

Käänsimme haasteen mahdollisuudeksi viestiä Mr. Paninin ainutlaatuisista tuotteista. Kaikissa toteutuksissa haluttiin korostaa avoimuutta Suomessa valmistettavien tuotteiden ja niissä käytettävien raaka-aineiden suhteen. Niinpä nämä asiat otettiin lähtökohdaksi verkkosivun uudistusta suunniteltessa. Lisäksi valmistusprosessista tehtiin video ja uudistettuissa pakkauksissa nostettiin avoimesti esiin tietoa itse tuotteesta ja sen sisällöstä. Voit tutustua Mr. Paninin tuotteisiin alla: