Crème Bonjour – Verkkosivujen uudistus

Tausta

Crème Bonjour on tunnettu brändi ja markkinajohtaja tuorejuustoissa, mutta sen digipresenssi ei vastannut nykypäivän vaatimuksia. Brändillä oli flash-pohjainen kotisivu, jonka visuaalinen ilme ei vastannut sen identiteettiä ja jonka sisältö ei löytynyt hakukoneilla. Genero sai tehtäväkseen tuoda sivuston nykypäivään.

 

Haasteet

Crème Bonjourin verkkosivusto oli vanhanaikainen eikä brändillä ollut lainkaan näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Kotisivuista haluttiin raikkaan näköiset, helposti päivitettävät ja niiden tuli löytyä hakukoneilla.

 

Toteutus

Toteutimme Crème Bonjourin uuden verkkosivuston WordPressillä. Moodboard ja sivuston visuaalinen ilme uusittiin vastamaan brändin imagoa. Hakukoneoptimoinnilla varmistettiin, että sivuston sisältö — tuotetiedot, reseptit ja ideat — löytyvät helposti googlella ja muilla hakukoneilla.

 

 

Onnistuneen kotisivu-uudistuksen jälkeen yhteistyötä päätettiin jatkaa ja syventää. Brandille luotiin omat Facebook- ja Instagram-tilit ja tehtiin niitä varten sisältösuunnitelmat. Generosta tuli Crème Bonjourin digitaalinen mainostoimisto, joka hallinnoi Crème Bonjourin kotisivuja, tuottaa sisältöä sosiaalisen median kanaviin ja luo kampanjarakenteita, joista on hyötyä digitaalisessa ympäristössä myös jatkossa. Tuloksellinen tekeminen perustuu tarkkaan KPI-suunnitteluun (Key Performance Indicator).